• OBJEVTE LEXUS

    ATP A LEXUS PODEPISUJÍ VÝZNAMNOU SMLOUVU O PARTNERSKÉ SPOLUPRÁCI

  • Londýn/Brusel – Lexus, jedna z předních světových značek luxusních vozů, se od roku 2023 stává „oficiálním automobilový partnerem“ a „Platinovým partnerem“ tenisového turnaje ATP Tour.

V rámci této významné mnohaleté partnerské spolupráce bude Lexus v roli poskytovatele oficiálních vozidel podporovat další rozvoj různých akcí turnaje ATP Tour na klíčových trzích se zapojením fanoušků z řad zájemců o luxusní vozy. Součástí uvedené partnerské spolupráce je nedávno oznámená kooperace značky Lexus a LTA ve Velké Británii včetně mistrovství Cinch (Queen’s) a Rothesay International (Eastbourne), resp. tenisového mistrovství USA mužů na antuce Fayez Sarofim & Co. (Houston). ATP a Lexus budou od této sezóny spolupracovat i na rozvoji dalších partnerství s turnaji a hráči ATP.

Od roku 2023 se Lexus stává tzv. „Platinovým partnerem“ a „oficiálním automobilovým partnerem“ finále Nitto ATP, pořádaného ve dnech 12.-19. listopadu v italském Turíně, kde bude o prestižní titul usilovat 8 nejlepších kvalifikovaných hráčů v singlech, resp. týmů ve čtyřhrách. Lexus poskytne flotilu svých elektrifikovaných modelů včetně zcela nového modelu Lexus RZ 450e, které budou zajišťovat přepravu sportovců, oficiálních činovníků i dalších hostů během celého turnaje. 

Lexus bude dále po celý rok vidět na rychle se rozvíjejících digitálních platformách a sociálních sítích ATP Tour včetně tzv. titulárního partnerství oblíbené funkce ATP Head-to-Head (Opens in new window) (H2H), jejímž prostřednictvím mohou fanoušci zkoumat soupeření mezi hráči na Tour.

Lexus je průkopníkem elektrifikace v segmentu luxusních vozů v duchu vlastní vize „celostní a trvale udržitelné mobility“ pod označením Lexus Electrified. Ucelené elektrifikované portfolio značky zahrnuje hybridy s autonomním dobíjením, plug-in hybridy a čisté elektromobily. Podpora používání takovýchto modelů během turnajů ATP v roce 2023 a dalších letech je v souladu s klimatickými cíli ATP Tour pod značkou ATP Serves a v rámci „Sports for Climate Action“ Organizace spojených národů, které mj. zahrnují cíl nulových čistých emisí do roku 2040.

Komentuje Massimo Calvelli, CEO ATP: „Za značkami ATP Tour a Lexus stojí příběhy inovací, schopností a znamenitosti, které jsou též v souladu se záměry naší značky ATP Serves. Naši fanoušci a zákazníci jsou na prvním místě, přičemž cílem obou uvedených značek je zajistit nezapomenutelné zkušenosti. Máme velkou radost, že se Lexus stává platinovým partnerem ATP Tour, což nám umožní tento společný narativ rozvíjet na našich celosvětových platformách.“

Komentuje Pascal Ruch, viceprezident TME pro značku Lexus, odpovídající za hodnotový řetězec: „Veškeré aktivity značky Lexus jsou v souladu s přístupem zaměřeným na člověka. To se týká nejen našich vozidel, ale i prvotřídních zkušeností, které našim zákazníkům poskytujeme. Naším cílem je dělat zákazníkům radost. Vidíme zde skvělou soutěž za účasti tenistů, kde se schopnosti jednotlivců proměňují ve vrcholné nadšení. Máme radost z možnosti spolupracovat s ATP Tour a podělit se o vášeň pro špičkový tenis s miliony fanoušků z celé Evropy i mimo ni.“

Kontakt pro média: communications@atptour.com

INFORMACE O ATP

Posláním ATP, coby řídicího orgánu mužského profesionálního tenisu, je sloužit tenisu. Přinášíme zábavu miliardám fanoušků po celém světě, představujeme ty nejlepší světové hráče na těch nejprestižnějších turnajích a inspirujeme novou generaci fanoušků a hráčů.

Od turnaje United Cup v Austrálii přes Evropu, americký kontinent až po Asii – tenisové hvězdy usilují o zisk titulu a body v žebříčku ATP (Pepperstone ATP Rankings) na akcích ATP Masters 1000, 500 a 250 i grandslamových turnajích. Všechny cesty pak směřují k Turnaji mistrů (Nitto ATP Finals), tedy prestižnímu finále pořádanému v italském Turíně. Na turnaji, kterého se účastní pouze 8 nejlepších hráčů v singlech, resp. týmů v doublech, současně proběhne oficiální korunovace světové jedničky žebříčku ATP (Pepperstone Ranking), který je považován za ultimativní měřítko světa tenisu. Další informace naleznete na stránkách: www.ATPTour.com (Opens in new window)

O ZNAČCE LEXUS

Globální značka luxusního životního stylu Lexus, založená v roce 1989, nabízí ucelenou řadu prémiových vozů, konkrétně sedany LS a ES, kupé LC a RC F, vůz se skládací střechou LC Convertible, crossovery LBX, UX, NX, RZ a RX, resp. modely SUV s označením GX a LX. Lexus v přesvědčení, že i ‘luxus může být osobní’, podporuje nápadité technologie, pečlivé řemeslné zpracování, kultivovanou eleganci a japonské zásady vřelé pohostinnosti ‘omotenaši’.

Lexus po celém světě prodal již přes 2,5 milionu hybridních vozů s autonomním dobíjením, plug-in hybridů a čistých elektromobilů. Vize Lexus Electrified staví na zkušenostech značky v oblasti elektrifikovaných vozidel a usiluje o významný posun v otázkách jízdních schopností, handlingu, ovladatelnosti i potěšení za volantem prostřednictvím technologií elektrifikace. Celosvětové prodeje značky Lexus v roce 2022 činily cca 625 000 vozidel včetně 50 467 vozidel v Evropě, z toho přes 80 % vozidel s elektrifikovaným pohonem.